Skip to Navigation

Catalunya-Papers nº145 Diciembre 2012

 


Descargas



Després del 14N continuem amb l’acció sindical i social.

Després de la Vaga General del 14N, la CGT segueix fent una crida a tota la societat, als i les treballadors per a seguir mantenint una mobilització permanent contra la política econòmica, social, laboral, mediambiental... del govern i de la UE, que decreten retallades, reformes, privatitzacions, rescats, depreciació de les pensions, etc, que ens condueixen a l’espoli de la classe dominant capa les classes populars, perdent el dret fonamental al treball, a l’habitatge, a l’educació i sanitat universals, a la justícia, a les llibertats...

 

Open publication - Free publishing - More balears

Comentarios

Los comentarios anónimos están moderados, por lo que no se garantiza su publicación, sólo los usuarios registrados podrán comentar sin moderación.
La redacción del Rojo y Negro no se hace responsable de los comentarios vertidos, al tiempo que se reserva la eliminación de los comentarios de carácter sexista, racista, autoritario, o arbitrariamente insultantes hace personas concretas, así como el bloqueo del usuario que de forma reiterada no respete estos límites.

Enviar un comentario nuevo

El contenido de este campo se mantiene privado y no se mostrará públicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta se hace para comprobar que es usted una persona real e impedir el envío automatizado de mensajes basura.
CAPTCHA de imagen
Enter the characters shown in the image.